Tuesday, August 28, 2012

hati aku.....hanco....

dengggggggg~~ adelah memalukan asik cite pasal cinte dlm ni... tapi bab cinte je yg aku slalu fail!!! so x peduli aku nak tulis gak!!!!! kalaulah die mendengar!!!! pelislaaaaaaaaaaaaaa jgn manje2 nagn pompuan lain dan aku nmpak!!!! kalaula hati menjerit boleh dengar maybe jeritan ni sampai ditelingemu di putrajaya~~ arrrrrrrrrr aku benci bile rase camni... aku nak marah pun x bleh sebb x de hak aku nak marah!! bukan bini ko pun nak marah2 nak tegah2 ko nagn pompuan lain... istighfar2... ya Allah.. andai die milikku kau berilah petunjuk dan dekatkanlah hati2 kami, andai die milikku kau jagelah hatiku dan hatinyer sebelum bersatu.... tapi jike kami hanyer ditakdirkan mempunyai jiwe yg satu tapi tidak bersatu kau hapuskanla rase ini dlm diriku... sesungguhnyer ia menyakitkan....amin....LEGE!!

No comments:

Post a Comment