Saturday, April 10, 2010

...bile aku bawak kete hahahahaha...

gile ar aku sudah ade konpiden nak drive haahahha~~~ bepeluh tahap gaban... memule sampai relax je rase cam artis palx org dok tgk2... hahahaha hot ar tu biasela hahahaha~~~

mase blaja tu aku mongox2 alam skit hahhaha nebes seh~~~ dok brape kali enjin mati huhuhu malu3~~~ yg gile incik mahar suh p 'jalan2' di luar hahahhha~~~~ apeke gile aku nak membunuh diriku ngan dirinyer hahahaha~~~ 'x pe kene konpiden kalu nak memandu'...biar betik!!!!!!!!!!tapi semue bejalan lancar... kate hebat hahahaha(dekat soploh kali enjin mati hebt kebendenyer!!!!!!!!hahhhha)

tyme parkin sik silap kiri kanan hahahahah~~~ angah ko kene masuk tadika balix nie!!!! haaiiisssss~~ sabo incik mahar sabo~~~ hahahahha sakit jiwekah anda mengajarku hahahahah~~~ x pe.. die ckp org yg b4 aku lagi worst hahahha kire aku masih hebat.....tepok3!!!

esok blajo lg~~~~~ tunnnggggguuuu kete~~~~~~~~~ aku dtg menghancokan dirimu hahahaah~~~

No comments:

Post a Comment