Thursday, April 1, 2010

..........bile hati bersuare part 1.............

tibe2 teremosi tatkale senje ni~~~~~~~ aku melihat hati seorang kawan.... masih berkawankah kami?? masih wujud ke aku dlm hidup die?? masih kenal ke die pade aku??nape die senyap jer..... tiade kate untukku.... s.e.p.i~~~~~~

lame nak kuluahkan mende ni... pertemuan & perpisahan yg aku rase mungkin kebetulan..

KISAH KECIL KAMI(hmm die yg kecik aku dr dulu beso hahahah.....)
kami bekawan baik..otomatik sape buli die adlah musuh aku hahahah..die bemint pade seseorg ketike itu...jeles ke aku?? mnjadi tande tanyer ingge skrang... tapi ade 1 story yg die x tau...kisah bufdayku~~~~~pulang ngan sadis ketike itu... kecewe dow~~~ otai pun de perasaan....wahai suhaila my bezpren kisah itu hanye aku & kamu yg tahu huhuu~~~~~
lupekn kesedihan sebetar...
hahaha tapi de kisah lucu yg x bley lupe..lucu ke??hahahahahaha...kisah daun hahahahahhaa...ukiran yg sgt cantik.. tande persahabatan.. terharu~~~ appy ar weh de org bg sumtin hasil tgn die..tapi malangnyer...pergaduhn yg beso berlaku yg aku x ingat tentang ape...yg ni yg lucu...aku buang rantai tu di darat(depn umh aku lebih tepat).....dan die buang di air(sungai @parit blakang umah die rasenyer) huhuhuuhuu....mungkin kami baling pade ari yg same hahahaha cam drama melayu plax deeennnggggg~~~~ bile da bebaik br tahu hal itu... hahahaha sayang btol... kebodohan kami...buang sumtin yg berhage~~~~

alamax...da waktu balix.. nanti de mase besambung lg...tata.....;)

No comments:

Post a Comment